Sekite mus
Paieška
shop.png
 
 
Prekių krepšelyje: 0
Suma: 0.00 EUR
phone.png
TURITE KLAUSIMŲ?

Skambinkite:

tel. 370 5 210 77 10
mob. 370 616 310 10

Rašykite:
info@grazvalda.lt

Greita produktų paieška

 
GARANTINIS TAISYMAS

   

  

  

   http://grazvalda.lt/lt/duk/kaip-sutaupyti.html

GARANTINIS TAISYMASSpausdinti

GARANTINIS TAISYMAS

 

 

GARANTINIO IR POGARANTINIO TAISYMO TAISYKLĖS

 

 

Visais su garantiniu ir pogarantiniu taisymu susijusiais klausimais maloniai prašome kreiptis į sertifikuotą meistrą Albertą Žilionį tel. +370 612 11 865.

 

Garantinis taisymas atliekamas gedimams, atsiradusiems dėl gamintojo broko. Garantinis taisymas taikomas tik Gražvaldoje pirktoms prekėms ir tik tam tikrą laiką nuo pirkimo.

Garantija pradeda galioti nuo prekės pardavimo datos. Pardavimo data įrodoma kasos kvitu arba sąskaita-faktūra. Atlikus garantinį remontą, garantijos laikas nėra pratęsiamas.

 

Suteikiamas garantinis laikotarpis:

ERMILA

24 mėn.

SIBEL

12 mėn.

BEAUTY IMAGE

12 mėn.

EURO.SO.CAP

12 mėn.

BALDAI

12 mėn.

PARLUX

6 mėn.

EFALOCK

6 mėn.

MAGNETIC

6-24 mėn

(priklausomai nuo gaminio)

HASAMI

5 m. metalui,
1 m. ašmenų galandinimui

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tam, kad būtų taikoma garantija, kartu su sugedusia preke klientas sertifikuotam meistrui privalo pateikti:

I. tinkamai užpildytus garantinius dokumentus (išduodami perkant prekę)

II. pirkimo kvitą arba sąskaitą-faktūrą

 

Prekės garantiniam remontui privalo būti paliekamos kartu su garantiniu dokumentu ir pilnos komplektacijos (pvz. kirpimo mašinėlė kartu su galvute, pakrovimo stovu ir adapteriu).

 

Ar prekei bus taikomas garantinis remontas, nusprendžia tik sertifikuotas meistras.

 

Garantija netaikoma, jei:

  • Klientas Paslaugų teikėjui nepateikė ar pateikė ne visus Gaminio garantijos galiojimą įrodančius dokumentus
  • Gaminys buvo naudotas nesilaikant naudojimo instrukcijos, ne pagal paskirtį
  • Gedimas atsirado dėl pirkėjo kaltės
  • Gaminys buvo mechaniškai ar kitaip pažeistas, ardytas, taisytas ar bandytas taisyti savarankiškai
  • Gedimą sukėlė į gaminio vidų patekę pašaliniai objektai (skysčiai, plaukai, t.t.)
  • Gedimą sukėlė netinkama priežiūra (netinkamas tepalas, antgaliai, t.t.)
  • Garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms dalims (kirpimo galvutėms, krovimo laidui, uždedamiems kirpimo antgaliams, valymo šepetėliams, akumuliatoriniams elementams)
  • Gaminys buvo taisytas kito meistro

 

Jei atlikus apžiūrą paaiškėja, kad prekei garantija netaikoma, gedimo diagnostikos ir / ar remonto išlaidas apmoka klientas.

 

Pogarantinio remonto sąlygų ir kainų teirautis pas meistrą aukščiau nurodytu telefonu.

 

Prekių pristatymu meistrui bei jų atsiėmimu rūpinasi pats prekės savininkas.

 

__________________________________________